Wednesday, April 6, 2011

Curang? Ape tuh? Boleh makan tak?

Ye memang! memang aku ngaku, aku mmg dah curang.. aku dah nekad, aku kene berhenti berharap..

Pasal ape? Duit? ~ Ye! memang pasal duit
Kurang kasih sayang? ~ Ye, itu jugak..
Suke suke? Test market? ~ ahh!! memang memang!

Hmm.. bukan la bermaksud nak mencurangkan diri pun, tapi kalau semua nye tak cukup? Ke itu alasan je? Mungkin jugak sbb tak cukup sorang.. nak lagi.. dan lagi.. dan lagi.. napsu ke tuh? Eh kate demokrasi, pilihan pon kene lah selalu demokrasi, takkan nak hadap die sorang je? Kalau best gile takpe jugak la kan nak setia sungguh2

Ahh.. lantak lah. Kalau kita lajak sikit wat mende lain, ha marah, siap downgrade kan kite, boleh pun? Ingat tak marah ke wat camtuh? Ingat takde pasaan ke? Susah2 baik cari lain.. yg tak peningkan pale nih. Yang leh layan kite elok2, bagi duit banyak2. Kau pulak, kalau nak kau tunggu lah situ, kalau taknak aku pon tak penah pakse2 kau pegi kan? Sendrik makan pengat, sendrik mau ingat!

Lucutkan aje la gelaran aku tu.. tak kisahnye. Kaki curang ke, tak setiake.. Glitterati konon takde maknenye tak de glitter2 nye pon? Elleeehhhhhhh

Korang semua misti perasan iklan2 baru yg nenari kat blog ni kan? Ahaaa.. ni la yg nak cerite ni.. lecehnye la beriklan ngan nuffnang selama ni.. udah la sekejap kuar sekejap tak, camane nak klik camtu? Die kate dlm site kene ade iklan die sensorang je, kononnye strategi pengiklanan la.. so org leh pay attention sbb kurang iklan.. yokoyoo..! iklan pon cam sesak2 napas je.. Die kate lagi kalo taruk iklan lain, nanti die nak turunkan dari tahap Glitterati jadik member biase, maknanye kurang lagikla perhatian dan kasey sayang dan uwang uwang uwang. Well.. camni gayenye.. cam ngongkong je.. takpe la meh la aku bepaling tadah

Dolo org berblog untuk suke suke, skang berblog kalo dapat duit ape lak salahnye kan.. kecik nyiru, jembatan pulau pinang ditadahkan.. boleh la wat bayo bill broadband ni ye tak? So.. korang klik la ye? klik klik klik bkn susah pon kan kan kan? Mekaseyyy...

PS : sayang, lemonade ni dah nak expired ni.. abiskan la ek? you pon bkn leh minum bebanyak kang gastrik.. ngeh ngeh ngeh ngeh. Nanti pi beli lagi kat Mark & Spencer ek?

No comments:

Post a Comment

What do you think? Just type your comment here.